czwartek, 3 listopada 2016

Podziękowania/ Thanks



Pochwalę się, a co!:)

Zupełnie niedawno udało mi się wygrać u jednej z Was mianowicie u Agnieszki, prowadzącej bloga zaFOLKowana, przepiękną broszkę z folkowym właśnie motywem. 
Paczuszkę z broszką oraz czymś słodkim bonusie otrzymałam w tamtym tygodniu i jestem zachwycona pracą Agnieszki :)
Broszka jest wykonana bardzo starannie i aż trudno uwierzyć jak można tak precyzyjnie wyszyć tak mały element.
Na dowód przesyłam zdjęcie owej broszki.
Słodkiej niespodzianki nie dodaję, ponieważ zniknęła wkrótce po rozpakowaniu prezentu:)
Agnieszko jeszcze raz dziękuję i gratuluję bloga:)



Druga miła niespodzianka spotkała mnie wczoraj. 
Moja praca- skrzyneczka na zdjęcia, została wymieniona jako jedna z trzech najlepszych prac miesiąca września zgłoszonych do konkursu na blogu Gosi- Stare Pianino.
Gosiu- dziękuję za wyróżnienie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...